Wednesday, December 24, 2008

tuntut ilmu?

tgk laa kt gambo tu. apa yg korang nampak?


tak nampak yea. meh zoom in sket. ni aku jumpa masa exercise kt bukit lelayang aritu laa. aku ingat org tu dok kt sebelah sana air tu. tu yg memula aku wat derkkk je kt dia. tgk sekali lalu jer.


tetiba dtg lak van penguatkuasa MPPG. ramai2 lak tu dok keliling situ. org2 yg jogging pun dok situ gak. tu yg aku pun tumpang sekaki. rupanye sorang indon ni dok btol2 kt tgh fountain tu. aku ckp kt miss I - kesian, agaknye air kt umah dia kena potong kot. hehe.

according to org muzium, org tu dah dok situ dkt sejam. bila ditegur dia dok bebel kata 'apalah org malesia ni. tak paham dgn kita punya ilmu bla bla blaaa' dia membebel2 sorang smpai org tak paham. org tu kata mungkin dia tu tuntut imu salah.

yg tak tahan dia siap petik setangkai daun bunga puding utk direnjis2 kt badan dia. very the renjis2 dipilis hiks.


bila depa kata nak panggil polis memula dia belagak cool lg. tak lama pastu dia merambus pegi ke belakang2 taman. tah nak carik daun lg ke nak wat apa pun aku tak tgk dah.

seram ok org2 yg ilmu2 ni!

7 comments:

adibah said...

Kot2 ada hidden kamera tak uols? Tak pasal2 je nanti keluar TV!! Hehe

ita.itu said...

kahkah.kah..org tu mereng tak..haha

linn said...

adibah,
oh tidak! mek tak rela kuar tv begitu tanpa mekap2 segala. tgh mkn eskrim lak tu time tuh!

linn said...

itaitu,
kompem mmg kurang doplosen pun org tu. abis dah merapu2 ckp sorang2 tu kan :D.

Anonymous said...

apa kata next week, ciktipah lak dok merenjis renjis dlm tu pastu suh miss l snap pic then publish kat blog......ada setuju? kikiki... glamer uols hihihi...

linn said...

huh...tak gemer laa camtu.

ciktipah tingin nak renjis2 anaksedaramokteh dan... dan... dan... tuttttttt pastu publish kt blog.

best! best!

kelepak kelepung kelepak kelepung gitu!!!

adibah said...

kan....!! hiks!