Thursday, December 18, 2008

makan keni rojes

first sekali lets mencapap uols.


aku nyer eye bag sgt laa huduh ngan black circle lagik cissss. ni sume gara2 aku asik ketiduran jam 4, 5 pagi since last week. harap2 nye pas exam menda ni jadik normal. owhh...aku tak tidur tu bukan sb study taw, tp mmg tak leh nak tido awal.

back to stori, mlm tu pas magrib, dibah and her sis bwk aku gi jusco baru katanye. ptg tu dia dah sibuk tingin mkn kenirojes. aku ok jer janji halal cewahhhh. sejak bila tah mkn benda kurang halal ni!

jln ke jusco tu senang jer tp format dia tak mcm aeon mall yg lain laa aku rasa. agaknye utk lebih meng adapt ngan penduduk kt setiawangsa kot. hebatnye org AU2 ni kan.


sampai di keni rojes.


menu aku kt keni rojes tak berubah. ayam black pepper ngan side dishes coleslaw, garden pasta salad n garlic parsley potato.


hmm licin? alaaa portion dia sket laa, ayam dia pun kecik bebeno so bukan salah aku laa kalo licin hiksss.


pas mkn kami jln2 bentar di jusco.


4 comments:

ita.itu said...

keni ni kdg x sdp tau..drg bg ayam lama..hampeh

Anonymous said...

roasted! huhuhuu..nyum nyumm

NouroulSuhaimi said...

aku tak sampai lagi jj kat sini tauuuu... camne ko dah sampai dulu nii... huhu!! hevenkan makan KR!!! aku ske vanilla muffin dgn makaroni cis dia!!

linn said...

itaitu,
btol kak. esp diorg buat pada yg tapau. kalo dine in leh komplen dan2 tu gak, tp kalo tapau kan takleh.

lilylotus,
sodap kan? hiks.

cokolat,
laa tak sampai lg ke nok? takpe... bnyk masa lg. lgpun uol kan duta jj kepong, AU2 ni nnt pun leh hiks.