Saturday, December 13, 2008

masa kenduri

aku wat entry gambar dan cerita laa yea. bnyk gilo gambarnye kang tak larat nak tgk hehe.

bwh ni budak pempuan bertiga before kenduri. perkara biasa bg diorg pas mandi kena mekap sama2. since depa tak jumpa beg mekap aku, beg mama nye menjadi mangsa. selamat haku! aku sorok mekap dlm beg laptop tu yg depa tak jumpa. sepah2 tu perkara biasa kalo diorg ada diumah yea... harap maklum.


ni tuan puteri yang nak diraikan pun tgh mekap. baju disponsor oleh nenek Ah. ooo diorg ni ramai nenek2 muda ok.


atiqah dah siap.


kakak alia ngan kakak shasha suka ngan baby. tp shasha takmo adik sb dia masih nak bahasakan diri dia adik.


kaum wanita dok marhaban dan yasin. aku tak tau napa walau pun umah dah bercarpet tp tikar yg lipat2 tu gak jadik alas utk kenduri. mmg 'tikar wajib kenduri' kot nama dia.


ni budak cenonit tu dibawa ke atas pas siap bacaan semua. no no for potong2 jambul bagai. pak aji tak bagi!


aritu miss I kata nak tgk my 2 sis. left is inda, sis in kl, and right is ija, sis in somban. sebelah depa tu anak2 depa yg dah bnyk kuar kt sini.


tiqah and mommy.


oh..oh..ni aku lupa sapa tah :p. bebudak bertiga ni dolu kemain suka posing. laa ni mcm2 pangai bila ajak gambo. ni yg sorang dah lari tah mana. geram aku!



esoknya.....

makcik ni bidan kampung sebenarnye. dtg utk cukur rambut2 yg ada dok dlm perut dulu. kasi buang biar yg baru tumbuh.


ho ho ho...sibotak kena urut best oooo. rugi lak aku tak mintak urut aritu. kalo tak kan sedap sket badan. makcik ni even dia urut mcm lembut tp berasa taw. merasa laaa aku penah kena urut ngan bidan ekekeke. tp boleh je kan?


sibotak dah mandi dan nak tido.


abissss.......

No comments: