Monday, December 29, 2008

dah legal dah

pas entry yg ini, kan aku kata nak renew on monday kan.

pastu aku diam jer. sebabnye mmg aku tak renew pun. siap dah lepas ke bandar jb lg aku drive. kalo nampak polis tu mcm ala2 seram sket.


hari jumaat aritu baru aku pegi ke post office. PO ni terletak kt business area, tempat dimana letaknye segala mcm mak nenek bank dan dedulu kitorg pun ofis kt situ. disebabkan tempat tu dah crowded tu yg pindah tu.

dan seperti biasa laa PO ni kalo tak ramai tak sah. apsal laa depa byr letrik kt PO. byr online laa beb. PO tu patutnye utk beli setem, renew lesen dan claim rebate jer. hiksss...ckp bongkak sungguh!


tp takpe, aku sanggup tu redah manusia demi mendtkan lesen. ni pun gara2 nak balik kampung ni. kalo tak mau gak cecah berminggu2 aku tak berlesen ni kang. abis tu ramai bebeno kt PO dan malas tol laa nak sesak2. eh lucky pd aku ada org tinggalkan no kt tepi mesin dan org lain tak pasan. kira cepat laa gak. sejam aku dah dpt giliran. SEJAM CEPAT KER??? hikss.


dan sekarang aku adalah pemandu yg sah! yg berlesen ok!


2 comments:

Anonymous said...

tahniah :D

marilah kita merempit!!

linn said...

isk isk iskk...saya pemandu berhemah taw. tak baik rempit2.