Wednesday, December 17, 2008

chuppp!!!!

hahah chup sebentar dari kisah pi kl tu benonnye.

arini sampai jumaat aku cuti2 malaysia ye uols. bersenang lenang dirumah sambil mendgr lagu2 yg mengalunkan jiwa dan perasaan, juga menonton tv, DVD atau pi tgv tgk movie2 yg menyeronotkan atau pun bershopping di shopping paradise di jb ni mmg laa sgt heaven kalo aku bleh buat semua during cuti2 ni.
yea..yea...akan ada yg menyebut "in your dream" kan?? hiksss

takdelah.....aku cuti sb nak study laa. even cuma satu paper tp nak kena hafal dia nyer case etc tu semua membuatkan aku stress. tu tak tambah lg dgn call2 dari ofis yg menyesakkan jiwa.


paling aku marah sb sok aku kena gak attend meeting. hapa plak??? urgent sgt ke meeting tu pun. kalo urgent apsal sorang leh dpt exception?



time2 gini laa yg depa tu sibuk nak dtg laa, meeting laa. cuba laa time aku tgh ada bekerja dan tak bercuti tu. ni sesekali cuti pun kena panggil balik.

benci sungguh laa.




4 comments:

chronicles of angelzz said...

noxx slamat maju jaya dalam exam yerkkk...
i malam nie tpa kul 12 gtew kuar result uollsss gerunnn yaamaaaaatttt

Ungku Nor said...

tu tandanya awak pekerja yang disayangi.

keje opis takleh jalan kalo awak tade la kekdahnya..ahakss

adibah said...

sabar noks, semua tu adalah cabaran dan dugaan semasa nak exam.. sabo occay!

linn said...

COA,
wahh...result nak kuar dah? gud luck uols. patut iols belajar paper ni dr uol je aritu kan.

ungkunor,
takde makna disayangi la kak oi. semua kena attend miting.

adibah,
tgh sabar laa nok. tu blum lg cabaran dari diri sendiri tuh hiks.