Sunday, December 28, 2008

no 5 ada di malaysia!!!!

apakah yg no 5 tuh???

tu sebenonye ialah refer pada entry yg ni, jantan melecur no 5 katanye hehehe. no 5 adalah ahmad dhani.


before this aku dah plan nak ke kl utk tgk show the rock. then disebabkan aku nak balik kampung, so terpaksa di kensel. padahal aku dah bleh dpt entry masuk ke club tu dah. takpelah...takde jodoh.

tp ari jumaat aritu adalah hari yg agak men-stress kan. napa stress? sila lihat dibawah :-

wani - cq, ahmad dhani baru landed kt epot ni ma anak2.
wani - syam suh i gi jemput dia ni. kol 3 kang jemput so7.

wani - syam pegi dah jemput diorg.
wani - aduh..berdebar2 gue....

tini - diorg (so7) dah landed tu. tak sabar!
tini - td kita jumpa dhani. dgn gf (cisssss) dan anak2.
tini - kita lepak kt hotel diorg laa, tu asik nampak dia (dhani) jer (lepak kt lobby yea, bkn dlm bilik!)
tini - wei nnt diorg nyanyi 15 lagu laa nnt. bnyk giler. rugi arr awak tak dtg.
tini - anak dia comel gilerr
.

wani & syam = keje kt epot & kwn2 ngan org2 kt entertainment industry. thats y diorg selalu mintak tolong dia amik artis2 yg sampai kt bwh sb ada all excess passes kan.

tini = org kuat sheilagank malaysia. selalu akan jumpa dan bwk depa jln2 atau lepak2 kalo diorg ada di msia.

kan? sgt stress aku takleh nak pi. setakat entry ni ditulis takde lg ayat stress utk aku. tp aku yakin bakal ada yg lain ni pasnih.

aduhhhh!!!

4 comments:

adibah said...

Sabar nok..! Kita ketemu mereka bila kita ke sana nanti ya dong..!

NouroulSuhaimi said...

kalo akupun musti teringat2 selama 5 hari 5 malam okay! xpaaa.... kalo ada jodoh tak ke mana... sok2 ko dapat gak tgk nanti nok!

linn said...

adibah,
apa bisa ketemu ama mereka? tp takpelah nok, tgk bumbung rumahnye aja udah cukup hiks.

linn said...

cokolat,
harus kan nok. 5 hari katanye. tp takpelah..arini aku gumbira hehe.