Tuesday, December 16, 2008

ke kl

aku ke kl menggunakan public transport kali ni.


ini semua disebabkan utk menjimatkan kos (ye ker :p). alaaa lgpun pegi sehari jer. mls laa aku. nak drive kocoh2. kalo ada agenda nak shopping utk diselitkan takpe laa gak kan. aku amik bas masa gi ke kl aritu. naik transnasional dari pasir gudang.


fuyooo...tambang bas naik bnyk gila oo compare ngan last time aku naik. last dulu aku naik cuma rm25, tp sekarang rm33. walaupun bukan duit aku (nak claim company laa pe lagi) tp naik bnyk gak laa aku rasa.


bas jln tepat2 kol 11 pagi, mmg punctual gilos. bas 2 tingkat huuu. sib baik aku dpt seat kt bwh. gayat aku wooo. tp bas stop kt larkin dulu. tak kisah laa, janji bukan aku yg drive, aku ikut jer. lgpun kt nama transnasional tu takde nama lin, lin pun aku rasa. so toksah komplen bnyk.


mcm biasa bas singgah kt machap. toilet kt sini dah cantik laa. haa baru laa org tak bising kena byr mahal2. doploh sen pun kira mahal pe kalo toilet mcm haremmm. harap2 kebersihan toilet ni kekal laa. jgn sekejapan je dah jadik harem semula sudah laa kan.


kt machap aku bli mee goreng sb perut aku dah krak krukkk minta diisi. pestime ni aku beli order2 mkn sensorang. selalu tu kalo sorang takkan ada nye aku nak mkn2 bagai. dan seperti yg dijangka ropa mee ni sama ngan rasanye. rasa sos jer. terus potong stim aku nak melantak laa cisss.


sepnjg jln takde cite aku nak habaq mai sb aku ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.

smpai kl kl awal dlm kol 5 camtu. aku terkesima sekejap tgk keadaan puduraya dari luar. mcm cantek jerr kan. tp aku tau dlm dia totap ropa itu gak.


sb tu aku tak masuk dlm pudu tu hikss...

No comments: