Friday, December 19, 2008

merdeka!

tanggal tiga poloh satuu.......

hahah...salah lirik oiiiiii... tanggal sembilan belas, tepat jam 12.10 tengahari aku dah abis paper. merdeka sket dari stress2 yg tak dpt dibendung. aku ber live telecast dari sini....


meh nak cite kisah semlm yg panjang.

semlm kan since pagi aku sakit pala. gi meeting sampai stgh hari tambah sakit pala sb before dtg tu bukan bawak diri je, kna bwk kepala. dah laa ada subject law dlm palotak aku, kena tambah ngan subjek budget/control cost/cut cost/cut expenses/year 2009 haaa gitu!! iye2 aku suh bebudak aku prepare apa yg patut, last2 aku cuma ckp sepatah dua kata.

pas abis miting dan2 terus aku balik. tak campur ngan mangkuk tu nye kes. tp tu dah di liquid paper lah. toksah semak palotak. dah maki sudah. see?? aku very the pemaaf orgnye.

first time aku tak flirt around kt opis tgk2 apa yg patut. takpe..depa leh buat. ye laa lg pun nak exam oi. balik2 aku terpaksa take a nap for a while selepas memaki di blog sb sakit sgt palotak aku. petang aku cuma selak2 sket past year question. dan dah kol 5 baru aku ingat aku tak amik sebijik makanan pun . aku cuma minum teh tarik masa meeting jer ngan ayo masak masa bgn pagi. aiyooo.

masak nasik goreng bujang sket tp takleh terima. aku masak tak sedap kot tekak sendiri takmo hiks. pas maghrib tu aku cikmun2 disebabkan palotak yg semakin sakit. aiyooo aku tak tau nak wat hapa. perut aku pun asik meragam jer. dok laa memerut tak tentu pasal. kt dlm badan dah takde sisa dah sb dah di cikmunkan beberapa kali.

time2 gitu ko cuba suh aku membaca? mmg idak laa. mak aku miss call 2 kali. pastu baru call back tu pun aku jwb secara lalok2. aku siap plan kalo pg takleh bgn, jadik mcm ni mmg aku amik mc tak gi exam. abis tu tgk paper jer berpinar2 camne nak jwb?

lucky this morning pala dah ok sket. dpt laa gak selak2 buku sket dan pegi ke exam. soklan dia senang je, tp jwpn dia yg susah. abis tu tak study sgt.

rasa cam nak berpeleseran je ni tp sekarang kan time ofis. nak ajak sapo laa gamaknye. so aku berpeleseran sorang2 sambil meng update blog disini.


arini minum toffee nut frappuchino. hmm sodap gak laa sejuk2 minum kena kt pala yg tengah poning ni.

pehhh....

No comments: