Wednesday, December 31, 2008

dua beradik

diorg ni dulu suka main menda ni dulu2. sekarang kakak alia kurang dah sb dia kata dia dah besar. padahal beza umur setahun je depa ni.


last2 dia pun naik sama pas dipaksa oleh aku hohoho. aku pun cuma bg duit satu je (50sen) utk setiap sorang. oh...ini mmg perkara biasa bwk diorg pegi ke kedai utk membayar 'cukai'. tp pada hari tu mama dia dah bg siap2 duit so takde laa cukai utk aku aritu.


dan yg bestnye diorg leh beli jajan tak sampai rm10 utk 2 org!! owhhh...magic nya!!!

mak aku ckp depa 2 ni dah sama besar. rambut sama panjang (takmo dipotong ok, aku geram btol. padahal aku dengki :p) dan badan pun bih kurang. kalo tgk dr belakang tak tau mana satu alia mana satu shasha. ni mak aku ckp laa.


agaknye aku ngan ija pun cmtu gak kot org lain tgk. tp masalahnye yg makcik2 aritu dah sah2 dr dpn. kalo dari belakang pun beza apa. kitorg dari dulu jamban tak sama saiz.

isk isk iskkk.

No comments: