Tuesday, December 30, 2008

lagii cerita si no. 5

ari ahad aritu wani msg aku :

"MH721, std 1335, gate G2. I nak anta dhani ni…"

aku pun mcm aritu bg laa pesanan penaja utk ambil gambo dhani ngan anak2 kalo dpt. nak tunggu dari syam mmg tah bila nak jumpa dia. Cam biasa pastu aku dok ngok ngek ngan wani smpai laa dia dah agak senyap ku kira sudah nyampai dan bertemu ngan dhani tu.

Then dlm kol 1+ cmtu tetiba …oo hot dam this is my jam keep me partyin in the AM (ringtone aku laaa). Tgk2 dia gak call. Hehe dia ni kompem ada laa tu cite pasal dhani nak gossip kata aku dlm hati. Aku pun angkat laa :

(A : aku, D : dia)

A : hello...
D : halo, ini ahmad dhani.
A : haaa? ahmad dhani? Betul ke? Iskk iskk biar betul.
D : iya, saya ini dhani. saya sama teman kamu ini.
A : Hahaha.. (tetiba aku gelak bleh???).
A : Kamu apa kabar?

(dan seterusnya...)

Time tu rasa ketaq pala lutut aku wooo dan tetiba slang aku bertukar jadik slang indo. Harus dhani kagum. dan sib baik gak laaa aku tetiba sgt berhemah nak sebut hello time jwp. kot aku jwp weyyy...pe cite .... harus dhani terkujat dgr aku tak sopan santun kan.

dhani ama puteranya al dan dul

Tp aku tak ckp lama pun ngan dia sb aku sungguh sexcited tak hengat. Lg pun aku kan ala2 nebes gitu berbicara ama jantan yg melecur ooohhh… (tetiba gatai ni apsal??? ).

mbak wani ini

makasih banget ama mbak wani sb bg telpon dia pada dhani time tuh.

tido senyum aku ari tuh :D.


2 comments:

adibah said...

waduhhhhhhh...... karen banget!! gwe ngerti gimana perasaan lho di waktu itew mbak! seperti ilang semua nombor kecuali nombor lima..! kok malu2 ah..!

word verification: dewayfix <-- bley??

linn said...

ya iya lahhh. aku udah kehilangan nomor2 yg lain nih. gimana sih? bantuan! bantuan!