Friday, December 19, 2008

during the seminar

aci tak aku nak sambung entry ke kl aritu? hiks.


aci laa korang. ni nak cite pasal course tu plak. rupa2nye tanpa ku tahu course/seminar yg aku attend ni was organised by SOCSO. ooooo.....gitu ropanye. seminar seranta katanye. matilaa ramai sungguh participants.


dan yg aku tak tau boss aku pun attend sekali. haiyooo. ku sangka assistant dia je dtg, ropanye dia pun sama. "i wrote the memo & sign it. takkan i nak letak my name kt list of participants" katanye. yelah boss. apa2 lah.


the HR peeps from other branches pun turun sama attend the seminar. matilah perasan other branches katanye. tak sedar diri aku pun dari branch. aku kadang susah nak meng-adapt yg aku ni dah kt branch. masih feel2 org HQ lg ni. melampau perasan!


seminar was so so. ada speaker yg best bercerita, ada tu yg ngantuk2 sket. kalo aku dah snap2 gambar org tu maknenya aku tgh ngantuk laa kan. lucky aku ni one of the wartawan of the company magazine, so boss ingat aku snap2 utk magazine. padahal masuk blog :D.



makan is a must during meeting kan. so ada mkn pagi, tghari dan petang. makanan pun so so. apa lah chef kt legend ni. tak best sgt laa food korang. ke sebab ramai sgt jadik korang pun belasah jelah. no komen.


seminar abis agak awal. time abis tu aku tgh dok kt surau bleh? alaa bukan salah aku pe. diorg kata abis kol 5.30 tp blum kol 5 dah abis. aku ke surau sb sekali nak tunggu asar. tp bagus gak, spaker yg last tu adalah a big capital B to the O gitu. mahap ye puan speaker kot2 uol terjumpa blog aku nih. ai ni pengkritik bebas katanye hiks.

pas abis tu minum lagi...


4 comments:

BigMouth said...

Kalau ade seminar ni, yg best nyer MAKAN kan.....hikhikhk

linn said...

betul tu BM, tak sempat lapo dah mkn lagi dan lagi. kna plak ngan org yg tak penah kenyang cmni...selamat arrr hehe..

Ayu Jaffar said...

mcm kenal akak yg pakai tudung pink dok ujung sekali tu :P, rindu dgr dia berleter.

linn said...

hahaha...

of koz laa ko kenal. dulu ko kan selalu gaduh2 manjer ngan dia kan?