Sunday, December 14, 2008

pil aritu

tgk laa pil2 ni. berdas2 aku kena telan aritu.


aku lak jenis yg mkn ubat sekali harung je masuk mulut dan minum air. tak elok kan sebenarnye mcm tu. tp kalo satu2 ngan keadaan ubat yg bnyk ni bleh muntah dibuatnye occay. dan aku lak kalo bnyk mkn ubat harus takleh nak pkai lens sb takleh nak lekat.

tp alhamdulillah, dah setel dah ubat ni. sakit aku pun dah takde dah. harap2 bln dpn tak demam2 manje cenggini lg.

pening oooo.

arini aku plan nak study. study kerr? hikssss..

6 comments:

Tijah said...

isk!! aku xleh pill2 nih. ubat aku eskrem pedelpop jer...

adibah said...

kalo demam sedap minum teh o suam taww!! baru keluar peluh satu badan!

linn said...

TL,
pedelpop jadik ubat? aiyooo...

linn said...

adibah,
laaa ye ke. dah baik laa nok. tunggu next demam laa hiks.

ita.itu said...

ubat biji akak ok..jgn ko suruh minum ubat air..haha

linn said...

ubat air pahit kan kak? ewwwww tak ske gak!!