Wednesday, December 3, 2008

makan mekdi

jarang2 aku mkn fast food during lunch.


tp smlm tah mimpi apa aku ajak mek IT mkn mekdi kt tmn air biru. tempat ni dkt je dgn opis aku tp mmg jarang pegi. jarang apa, aku rasa ni pestime mkn mekdi during lunch.

menu kami.... aku mkn bubur & apple pie tu pun tak abis tp mek IT mkn big mac set. caya tak? yea btolllll...jgn caya ckp aku sb yg sebeno2 nye ialah the other way around hiks.


pas abis mkn rasa ngantuk menyerang diri. aiyooo...kolestrol tinggi betul laa aku ni. selalu mkn nasi tak rasa sgt, ni mkn fast food cpat jer ngantuknye.

bila laa seru utk jogging nak mari nih!


8 comments:

adibah said...

Mak pun makan Mekdi tadi nok, Mekdi kat dengan LRT Masjid Jamek tu, kawan mak belanja..! Elok la sekali sekala makan Mekdi nok.. asyik2 makan kangkung je!

linn said...

haihhh..uol ni bgus laa member2 suke banje. kejap AV, kejap AS kejap P,Q,R,S sume lah.

bila nak banje aku? hiks.

lari topik.

adibah said...

nok,

gini lah nok... rezeki anak yatim piatu.. ramai orang nak bersedekah..
*sedey..

linn said...

gitulahhh......

NouroulSuhaimi said...

nok.... mak suka apple pie... kalo mak.. mak harus makan mende itu 2 okay!

linn said...

nok, mkn apple pie 2 jer? btol2 diet nih.

Zuer said...

ha..nie bila nak g gym nie? buang colestrol dalam badan tuh !!

linn said...

kt pasir gudang takde gym. hehe.