Thursday, December 18, 2008

tour pepagi hari...

kak rozi (kak dibah) ckp kt aku :

kalo yg betul2 bertuah je leh dpt taxi kt area umah ni.

memula aku ala2 tak caya laa. alaa dulu kan aku dok kl, call je cab kompem leh dpt, leh dtg. sekali pg tu telah membuktikan kata2 nye. adoiiiii...


kuar umah tgk2 ada teksi. aku dah mula suka suki laa. ropanye kak rozi kata tu driver taxi tu dok kt sini. dia tak kuar lagi laa. ek elehh...sapa suh driver teksi dok sini haa. dah aku tertipu.


pas beberapa menit mencuba call dan tidak berjaya dpt, aku terpaksa menapak menuruni lembah bukit yg curam lagi dalam (yezzz nampak noo menipu) utk dptkan teksi. very the challenging wooo. gambar tu jln awal2 nak kuar ke bwh.


capap dulu keh! muka yg ala2 menten konon. sambil bwk beg aku yg 2 bijik tu menuruni bukit. jauh gak laa weh. mau dkt 500+km gak. tp bukit ok! BUKIT. kalo jln rata takpe lagik.


dan sib baik laa aku cuma bwk heel yg 2.5 jer kali ni. kot2 aku pakai 3 inch heels tak pensan ko ngan kaki melecet sekali?


sampai bwh aku masih bisa tersenyum. eleh sb nak masuk blog nyer pasal ni, kalo tak harus muka aku tak siap gak. tp dah berpoluh2 ngan mekap dah cair dah nih, nangessss.

very the eksesais aku pagi tu kan...


6 comments:

NouroulSuhaimi said...

kalo pakai heels 3inci harus sengsara ko nok 3 hari 4 malam gitu...

linn said...

kan? sib baik sifat malas aku melanda. so bwk 1 kasut yg tak tinggi. kalo tak mmg nangesss!!

adibah said...

Alop..! Jangan apa propaganda occay..! 500km?? Setakat 800m sahaja occay!!! 500km tu kalo ko jalan dari Perlis sampai Johor nok.. Harus la ni pun tak sampai2 lagik!! Hiks!

Anonymous said...

aku terpaksa menapak menuruni lembah bukit yg curam lagi dalam<--ada jumpa pawang sedang bertapa tak? hihihi..

*larikkkkkkk!!!! sembunyik dlm gerai mamak PPB...

linn said...

adibah,
alaa salah typo laa nok. harus patah kaki ni haa jln 500km. drive 300km pun dah panas pungkok. opssss...mencarut!!!!

linn said...

anaksedaramokteh,
bukan setakat pawang, tabib cina pun dah nak ada dah kt jln tuh taw.

eh..ehh...ni apsal nyorok2 kt mamak PBB ni? dah ada share ye kt kedai tuh? kompius2.