Friday, December 5, 2008

leb bite

speku sungguh tajuk entry tu kan.

ni bukan leb bite buatan bopren aku yea. ehh...aku ni ada bopren ke yg nak wat leb bite leb bite nih kan!


pepagi td aku jaga pas terkejar2 ke toilet sb nak terkucil, tetiba rasa tgn aku mcm gatal. dok garu2 tp tak tgk lagi sekali tetiba pas aku tgk terkejut lak sb ada bekas yg centu sekali kt tangan aku.

yg lebih menyeramkan kt lengan aku pun ada bekas yg sama mcm benda tu dan lagi cerah dan timbul kesan dia. bekas dia tu mcm korang lipat tgn dan lengan, nnt dia bercop. haa cmtu laa bekasnye. iskk aku serem dah nih. dedulu selalu la nampak kwn2 kena mcm ni kt betis laa kt memana la kan cuma aku tak penah kena. tp depa tu mcm satu bekas jer jadiknye. yg aku nyer ni ada dua bekas, satu bekas tu mcm ada 4 tompok pastu bercorak2 lak cmtu.

aku rasa ada binatang2 halus mcm ulat ke nyamuk spesis lain ke yg gigit dan masuk ke dlm umah yg menyebabkan benda ni kan. harap2 ulat laa yg sebabkan. <--utk mengurangkan kenebesan aku nih sebenarnye

sapa tau apa benda ni yea? dan kalo nak ilangkan dia cemana?

takmo laa benda yg seram2 ni. seram laa aku dah laa dok sorang2.

iskkkkk....

6 comments:

Ungku Nor said...

ahahahaa..orang tua2 cakap, tu kesan kena gigit dengan pelesit..pheewwww..

seram siyoottt..
keh keh keh

Tijah said...

kalu tak pelesit...misti digeget suster ngesotttt! abes laaa...mlm kang dia misti dtg lagi.

hahhahah...

NouroulSuhaimi said...

nok.. mcm kesan gegetan gigi orang je nok... kompemkah nok? ke masa tido ada orang gegettttt!!!! hihihi... gurau je..

linn said...

ungkunor,
itu lerr menda yg sya takut nak sebut kak. cer try sebut parasit ke, pakupakis ke, kan tak seram sgt.

tijahlawa,
wehh...takmo dah dgr nama suster2 tu lg. smlm gara2 tgk kt blog ko laa yg menyebabkan aku serem tau nok. siap bergambar ngan bonus poc*** lagik. tp sib baik mlm ni nak balik kg. so takde laa sensorang heheeeee.

cokolat,
mek rasa cuma ulat laa nok yg gigit tu. <--alasan utk tak takottt!!

adibah said...

nok,

MAMAMIAAAAAA!!!!!!!!! Takutnyer!!!!!!!! ;-)

linn said...

adibah,
hellloooo???? kt lengan ke???