Tuesday, December 23, 2008

bukit layang2 lagi

aku ke sini lagi ari sabtu aritu.


every sat & sun, depa ni akan buat senam-robik percuma kpd sesapa yg berminat.


so since aku dah start balik niat ke sini ni harus laa nak join. dia nyer sesi sejam je. tp berpeluh gak apa kalo dah berjoget2 ronggeng kt tgh2 padang ni. syok gak laa. cuba kalo lagu tu aku yg pilih harus lg syok hehe.


kebetulan time aku pegi aritu kan hari yg mawi nak nikah. asik dok putar lagu mawi je depa tuh. ek elehhhh...apa kes lu. tp mawi pun mawi laa, aku tetap berpeluh2.

pas abis joget2 tu aku jln keliling tasik. ohh..aku nak perbetul statement ni. selama ni aku tak jogging pun taw, tp cuma jln laju2 kt keliling tasik. bukannye apa, kalo jogging kang at the same time aku membina muscle dpd lemak2 yg ada ni. so takmo laa jadik lagu gitu.

tp jln laju2 ni bagus gak. selain kuar peluh utk kesihatan, harus 'jamban' aku bertambah mantepppp lagik kann!

ari yg sgt panas itu telah menyebabkan aku melanggar pantang dengan membeli eskrim yg lazat (walaupun biasa2 je sebenonye). siap dua kali tu beli. sungguh melampau!

pas jln2 tu aku ke mini gym kt tgh2 tu. kt situlah aku buat latihan intensif yg menyebabkan perut cramp ari ahad tu.


yezzzaa..pas exercise ngeteh dan mkn lempeng. alaa lempeng jer...takde tinggi kolestrol kan?

hiksss.



4 comments:

NouroulSuhaimi said...

ko kompem ke tu lempeng? asal aku nampak mcm roti sardin je???

chronicles of angelzz said...

syabasss

skali lagi senaman yang perfect uollsss...

1st kta bakar lemak then tambah lemak...

syabass... cara terbaek mengekalkan berat badan katanya...

linn said...

cokolat,
kompem nok. bukan lempeng sadin, tp lempeng telur :p.

linn said...

COA,
yezz nok. iols sgt syg lemak yg ada. tu yg nak mengekalkan berat badan kekdahnye.