Tuesday, December 9, 2008

makan di ofis

meh laa tgk keadaan di ofis aku setiap pagi.


abang yg bwk van ni jual every morning & noon sebenonye, tp bebudak ofis biasa beli during breakfast hour jer. yg petang tak dikejarny sb diorg kan kt sini ramai yg diet. <--yg ni aku speku jelah hehehe.


so inilah senario yg dpt dilihat setiap pagi. memasing berkejar ke van yg dok menjual air, makanan, kuih dan jajan2 lain.

tu bukan tgn aku yea. tangan teman idak laa sekuruih gitu kan

aku kadang berkejaran gak, kadang tu wat dunno jer ikut pada mood.

kuih yg menjadi favvy most of the gals here is tepung gomak. 1st time aku makan kuih ni. boleh laa tahan tp aku tak berapa ske laa. dia nyer habuk tu menyusahkan utk dimakan.


fav aku mangga potong dia laa hiks.


6 comments:

Zuer said...

mangga potong? x nampak pu !!!!

Ungku Nor said...

waahh..tepung gomak..bestnyaaa!

tekak kita mang sekufu la Lin..ehehehe

eedany said...

memang best kalau ada cenggini tiap hari tau.

tepung gomak tu memang nampak sedap. Kat kk ni tak pernah jumpa lagi...

:)

linn said...

zuer,
mangga dan penah kuar dulu. dia takmo kuar dah arini hehe.

ungkunor,
sekufu ke kak? hehe tulah kan.

eedany,
laa takde yea kt kk. i ni pun since dok sini baru kenal. dulu2 mabe ada tp tak pasan kot hehe.

NouroulSuhaimi said...

akupun ske kueh tepung gomak.. liat2 manja gitu,.. hiks!

linn said...

wah liat2 manje lagik. sedap kan nok. cuma tepung2 dia tu je yg agak menyusahkan utk dimakan hehe.