Thursday, December 18, 2008

sakit lagi..

yes uols aku sakit lagi. tp kali ni sakit hati. please forgive me for the words tp aku mmg kenot tahan dah ni..

this is for "special someone" :

dasar celaka, cakap mcm ular. berbelit2. ingat ko tu hebat sgt ? dah tu takde telor ke kau? tak reti jwb msg? tak reti nak ckp apa2? ko mmg puaka kelas atasan kan???

i am in a bad headache ngan sakit hati lagi. but i am not suppose to have all that. tomorrow morning ada paper sial! aku patutnye bersihkan hati, bersihkan jiwa, sihat mental dan fizikal. tp apsal leh jadi camni?

apsal aku leh kenal org yg camni? apsal selama ni aku tak nampak? atau pun keadaan dan masa yg menyebabkan benda berubah?


fuck off laa !!!


note :
sorry again sgt2 for the words yea korang. aku in real life mmg takkan sebut pun all those word cuma aku bleh tulis jer.

:(

8 comments:

NouroulSuhaimi said...

nok.. sabor nok... akupun ekceli mmg ada rasa nak meroyan dengan seseorang niii.. mcm lahar je pangai!!!
takpa nok.. luahkan.. jgn simpan2.. nanti seksa!

adibah said...

sabar occay... ko letak tepi dulu segala mala tentang orang tersebut. Dan sila konsentrate untuk exam!!

linn said...

cokolat
tulah nok. sgt sakit ati ooo.

adibah,
sungguh mencabar wpun amik satu paper sem ni nok. dah laa ada course during exam week, sakit pala sejak pg, miting separuh ari arini tambah lg ngan mangkuk tu. iskkk....double triple stress haku nih arini!

chronicles of angelzz said...

uollss sab ar yerk sabarr...
focus sajorkk kt ur paper tue...

tp sblom tue lets cerca makhluk hanjenggg itieww...

wahh sempat lg tue ekekekeke

BigMouth said...

tarik nafas panjang2!!!!

Ungku Nor said...

errkk..dah laa..
buat bodo je dgn itu orang..hehe

linn said...

COA,
harus cerca dulu noks!!! kalo tak, tak tenang gitu kan. hiks.

linn said...

BM,
hurmmmffffffffffffff (tarik napas laa ni hehe).

ungkunor,
memula kena cerca dulu kak, pastu baru wat bodo. kang simpan2 marah cepat tua ok! hiks.