Thursday, December 25, 2008

deco kismes

sementelaah arini ari kismes dan ramai org yg bercuti2 mesia sambung sampai ke ari senin, aku pun mcm takde idea je nak buh entry apa.

korek2 jumpa few pics yg aku snap masa gi jenjln. kismes deco kt few places. meh aku tepek sini yea.


ni kt the legend, kl. cantik tak? aku ske sgt ngan deco ni sb lampu2 dan deco dia kaler putih dan biru jer. cantik lerrr. kt gambar ni jadik tak berapa cantik sb aku amik guna hp jer. alaaa..hp cap ayam jer kan mana ler nak dpt gambar meletop.



ni pun kt the legend kt area chinese restaurant dia. siap mintak kt chef dia hadiah2 kt bwh tu tp dia kata kosong laa takde isi. apek tu tak paham makna gurau betul laa hiks. takkan laa nak amik pun kan.



yg kt atas ni aku amik kt kl sentral. siap ada kusi tu yg lain sket dari yg lain. sib baik laa aku sensorang aritu, kalo tak mau aku dah amik gambo sambil duduk2 kt kusi tu ala2 santa klos.



ni kt jusco permas jaya, jb. simple gak deco dia serba putih. tp aku rasa kalo jusco mana2 pun deco dia akan sama kt semua outlet kan?



yg ni pokok kismes tak bubuh baja namanya. ni aku amik kt mcD seri alam, jb. ok laa tu depa nak buat gak deco ni kan. daripada kosong jer.


ehh...dah abis laa gambo. aku tak berjln sgt ker? hiks.



No comments: