Monday, December 15, 2008

selepas itu....

lepas abis jogging2, beriadah utk kesihatan konon, aku ngan miss I gi ngeteh kt kebayan taman pasir putih. tau tak ngeteh? kalo sapa biasa jenguk blog kak itaitu mesti tau kan. dia selalu sebut hehe.

tp ngetehnye ialah bercampur nasik lemak untuk miss I.


dan roti telur dan bawang untuk aku.


what a good combination kan? mmg sesuai sgt lepas jogging!

ohh..kami ke kedai haji. masa nak byr tu akak tu (bini haji) ckp "lahai..patut laa tgk mcm kenal tp tak ingat sapa. dah dkt ni baru laaa perasan". hmm pada aku tu dialog yg biasa didgr oleh mereka2 yg selalu jumpa aku masa time ofis.

sesekali aku tak pakai uniform semua org dah tak kenal yea?

hiksss...

4 comments:

chronicles of angelzz said...

wah wah wah linn seimbang sngat la tue bak kata orang cina yin & yang lpas jogging memboroikan diri plak kan ekekekeke

Ungku Nor said...

bakar 1000 kalori.

tambah balik 5000 kalori..ihikss.

linn said...

angelzz,
seimbang sgt kan nok? mek mmg ske je begitu hehe.

linn said...

ungkunor,
5000 kalori ke kak? rasa mcm 23 kalori je tambah. sb tu yg rasa tak salah je tuh. hiks.