Wednesday, December 10, 2008

mati katak

disclaimer :

sapa2 yg penggeli atau peknen dan taklehlihat benda2 yg menggelikan adalah dilarang sama sekali untuk melihat gambar dan entry ini. sekian tima kasih.

ehhh cop cop...sapa2 yg tak geli sila laaa lihat. kang penat je aku menaip korang tak tgk. kann?

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


kau......merasa ada disclaimer entry nih.

aku geli sebenarnye nak tunjuk menda ni kt sini. tp nak gak bubuh hehe.


ni lah katak yang telah mati katak. gambo ni aku amik menggunakan zoom yg plg max dari camera sb geli nak gi dkt keta utk amik. eeeee...scarry sungguh.

aritu bebudak pempuan nieces aku laa dok bising2 ada katak, ada katak. aku ingat memain jelah, ke atau katak yg dah kering dan penyet ker ada kt tepi parit dpn umah. sekali tgk2 dia masih baru lg laa. masih basah dan gebu katak tu. tapi dah K.O dah. dok lekat kt keta depa. maybe terlanggar masa dia dok lompat2 kot kan. tp sia2 je katak tu mati katak.

mahap lerr kt korang yg penggeli. aku yg kurang penggeli pun geli geleman sebenonye tgk gambar ni. ada lg gambar yg beso yg diambil oleh anak sedara aku tp aku dah delete.

geli weh...

8 comments:

NouroulSuhaimi said...

salam takziah nok! kebumi kat mana nanti niiii???

linn said...

nok..jenazahnye telah dilupakan setelah kitorg bizi ngan kenduri & raya. jgn lekat kt keta aku sudah...kang antu katak kaco aku lak. eeee seram!!

Zuer said...

oohhhh mcm tu ker manti katak rupanya ...baru tau !!

chronicles of angelzz said...

euwwww.
kesian katak tue coz mati katak...
ujung2 untung uollss coz dpat katak korban free lagikss...

BigMouth said...

cute jer katak ni... lawa ooo kulit dier... linn patut frame gambar katak ni tau!!!!hahahahahah...larikksss

linn said...

zuer,
yea zuer. ngan jelir2 lidah lg tuh. sungguh menggelikan.

COA,
nok...ingat nak buat satay gak tp kecik sgt laa...tak cukup :p.

BM,
eeeee....geli geleman laa. tp kulit dia gebu kan.

adibah said...

goreng pun sodap nih!! hiks!

linn said...

mau ka? nnt aku bwk ari senin yea hikss..