Sunday, December 7, 2008

pegi haji

itu adalah salah satu dialog aku ngan mek IT aritu.

masa dok bekfes kt ofis laa, tetiba mcm terasan nak mkn roti canai. tu yg ckp ngan dia "sok nak gi haji laa soh".



maksudnye ialah pegi ke kedai haji yg jual roti canai tu sb nak mkn roti canai dia laa. bukan nak pegi haji yg sebenarnye yea. iskk bukan laa kata aku takmo pegi haji, sapa yg tak nak kan. cuma belum bersedia lagi. insyaAllah satu hari nnt kang aku sampai.

tp "pegi haji" kt taman pasir putih aku dah berjaya buat aritu.

roti canai siapppp!!!!!

4 comments:

adibah said...

Haji roti canai dengan Haji Kupang tu dua entiti yang berbeza ke nok?

linn said...

yess nok. sgt berbeza. oohh..dgrnye haji kupang dah pindah. aku pun tak tau lagi lokasi barunye tu nok. nnt akan ku usha2 line dia dulu.

eedany said...

hehehe... pagi tadi ai pun breakfast roti telur. tapi bukan mamak punya, melayu pula.

:)

linn said...

kadang yg melayu ni lg best kan dany. yg haji ni pun melayu nye gak.