Saturday, December 6, 2008

rebate maxis bb

ada siapa tak yg plan nak subscribe maxis broadband?


aku kan dah jadik pengguna for a year, so diorg bg aku kupon rebate. punye laa suka aku sb ingatkan leh kurang lg monthly bill. tp sebenarnye bukan tuk aku pun. ianye utk di bg pd family & friends.

bnyk ni ada 8 kupon rebate sebnyk rm99 utk 1st time subscriber. kalo nak lg aku pun leh donlot dari maxis website. rebate tu dpt rm33 sebulan utk 3 bulan. kira ok laa tu kan. valid sampai 31st jan 2009.

kot2 ada sapa nak kang bgtau aku yea.


4 comments:

NouroulSuhaimi said...

MEMANG BERBALOI!

Zuer said...

Zur tak dapat pun dari Maxis. dah setahun gak pakai broadbang dari maxis nie!!

Ungku Nor said...

tak pakai meksis brodbeng.
meksis akak untuk line henpon jer.

takleh nak kasik akak la kupon tu kekdahnya kan?
ehehehe

linn said...

cokolat,
tulah kan. sapa2 nak pkai mmg berbaloi. berbaloi gak pd yg tukang bg pakai hehe.

zuer,
tak dpt lg kot zuer. kang nnt tu ada laa diorg bg.

ungkunor,
akak kalo nak sy bg je. feel2 simpan rebate tu dlm album ke hehe.